OT Fotoramecek na cteni knizek

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 17 08:40:54 CET 2010

2010/2/16 Pavel Hudecek <phudecek@tiscali.cz>:
> - Spotřeba mě zas tak netrápí, prostě bych to nabíjel častěji. Baterku si
> ktomu klidně dobastlím.
> - Budu to používat téměř výhradně v metru
> - Mě jde primárně o zmenšení klasické knížky do kapesní podoby. Tzn. mám
> knížku, nemám text - nafotím knížku a po přečtení smažu.
> - Myslel jsem si, že je to běžně dostupná věc pro lidi, co mají foťák a z
> nějakého mě nepochopitelného důvodu nechtějí fotky prohlížet v počítači,

Počítač, pokud u něj nění nějakej velkoplošnej monitor, má obvykle
malou obrazovku. Fotky si chce obvykle prohlížet víc lidí, takže se
nejlíp prohlížej na televizi. Nebo naopak to kapesní fotoalbum je na
prohlížení lepší než notebook.

> stejně jako běžní lidé z nějakého mě nepochopitelného důvodu mají DVD přehrávače
> a nechtějí na filmy koukat v počítači.

Stejnej důvod, koukat se na počítač z gauče, to není to pravý, malá
obrazovka a na ovládání musím vstávat, zatímco k DVD a televizi mám
DO.

P.K.