prasklina na notebooku

Holas holas@holas.info
Úterý Únor 16 10:15:48 CET 2010

Vyborny na takoveto opravy je "PolyTmel Vlakno".
http://www.bkp.cz/index.php?p=prod1
Je to dvouslozkovy polyester s vyztuzi ze sklenenych mikrovlaken.
Dobre se rozmichava, do zakladni hmoty z plechovky se primicha
male mnozstvi tvrdidla - cervene pasty z tuby.
Drzi skvele, nesteka, tvrdne do par minut. Je to potom
jako skelny laminat. Dokaze prekryt i vetsi diru.
K dostani v kazde drogerii. Podobne tmely jsou i od jinych vyrobcu.
Bobess