Modul Siemens XT75 nekomunikuje

Jan Smrz jan.smrz@email.cz
Úterý Únor 16 09:35:17 CET 2010

Zdravim,

pokud nekdo pouzivate moduly Siemens XT65/75, tak bych pozadal o radu.
Oproti modulum, ktere jsem pouzival driv (TC35, MC39) mam u tohoto
pravdepodobne problemy s inicializaci.

Postupuji podle navodu, kdy po zapnuti (nebo aktivaci EMERGRST) aktivuji
na 2s IGT. Modul uvolni EMERGRST, deaktivuje CTS, jenz za chvili opet
aktivuje a na RXD vysle ^SYSSTART.

Potud to vypada dobre, jenze modul uz dale nijak nekomunikuje (mel by
komunikovat s externim procesorem, JAVA interpret neplanuji pouzivat).
Na AT neodpovida ani jej nepreposila na vystup (ECHO), napajeni na SIM
je vypnuto a vystup SYNC je tez neaktivni.

Je u tohoto modulu neco, co jsem prehledl a je jeste potreba nastavit?
Modul je novy a mel by byt v tovarnim nastaveni.

Dekuji,

J.S.