Galvanicke oddeleni satelitu od LNB

Šula Miloš sula@rps.cz
Pondělí Únor 15 08:43:40 CET 2010

Když jsem místo 10uF zapojil 100nF, tak to fungovalo, ale přes tak malou
kapacitu neprošel zase 22KHz ze SAT do LNB, takže nefungovalo přepínání
pásma . Tak ještě zkusím 1uF.
To napětí na výstupu SAT klesne jen když je zapojený LNB a současně výstup z
LM317, takže podle mě tam někde protíká přes 10uF větší proud ze satelituz
než by měl. Se 100nF kondenzátory to již nedělalo.

Miloš Šula

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 15, 2010 8:31 AM
Subject: Re: Galvanicke oddeleni satelitu od LNB

2010/2/14 Miloš Šula <sula@rps.cz>:
> Vyzkousel jsem zde doporucene schema s LM317 a optoclenem. Funguje to,
> ovsem
> narazil jsem na problem s pouzitim 10uF kondenzatoru, ktere maji propustit
> 22KHz od prijimace k LNB pro prepinani pasma. Po jejich zapojeni se
> rozhodi
> vystupni stabilizator v satelitnim prijimaci a misto 14/18V je na vystupu
> kolem 12-14V, takze pak nespina optoclen, ale hlavne muze dojit treba
> k prehrati vystupniho stabilizatoru v satelitu...

1) Zkusil bych menší kondenzátory.
2) Zkusil bych menší kapacitu, jak už radil kolega z východu ;)
3) Máte tam nějaký tlumivky? (Vím, že to je jen blokový schéma.)
4) Zkusil bych nasimulovat zátěž, třeba to má vliv - satelit čeká na
výstupu konvertor a teď tam má jen optočlen. Pro začátek bych dal
odpor, aby odběr byl třeba 100mA.

Pavel Kadečka.