Ktery ADSL modem pro spatnou linku?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Únor 14 22:34:56 CET 2010

Zdravím,
  ono tady je těžké radit. Ono totiž to záleží na strašně mod podmínkách.
Už tu bylo řečeno, že jiná situace je u dlouhé, ale čisté linky, a jiná zase
u kratší, ale zarušené. Dále záleží na průměru vedení (0.4/0.6/0.8) a hlavně
na typu DSLAMu. U O2 je možné předpokládat různé typy v různých místech,
ikdyž jejich síť neznám, tak nemohu nic tvrdit.
  Každopádně ZyXely jsou dobré, za D-Linky už bych tak moc ruku do ohně
nedával. Rovněž jsou slušné ADSL karty do modulárních routerů Cisco, ale
to už jsme cenově jinde a jde spíše o SOHO řešení.
  Zdraví Pavel.