Mereni prikonu na 3f

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Únor 11 10:50:30 CET 2010

Stejne jako Tomas Tomas bych to resil ADE7758 a 3x proudove trafo (treba
  z nabidky PMEC nebo si namotat vlastni). Ten brouk vnitrne sampluje
tusim 14kHz (zavisi od krystalu) take je temer jedno jaky prubeh bude
mit proud. V registrech je krome akumulovane spotreby jednotlivych fazi
tak i souctovy a i okamzite napeti a proud plus jeste dalsi veci jako
mereni jaloviny, detekce nuly apod. Pruchod faze nulou muze generovat
IRQ. Cili v MCU si muzes vybrat co chces a klidne podle toho neco ridit.
Neni to nejlevnejsi reseni a musis to cele vyrobit. Ale ani to neni moc
drahe a narocne a kdyz bude dobre napsanany FW melo by byt dostatecne
bombenfest und idiotensicher ;)
Delali jsme s tim jednu aplikaci a pouzivali se prave okamzite hodnoty,
kolega si s tim docela vyhral. Ja osobne mam v hlave 2 bastly ale zatim
jsem se k tomu nedostal.

Pavel