diselagregát z číny....?
Pavel Krafcik
pk@pjk.cz
Čtvrtek Únor 11 09:08:16 CET 2010
Zdravím
v jednom zaměstnání jsem provozoval generátor Caterpillar kolem 100kW a
celé odhlučnění a "ekologizace" se soustředily do výfuku. Byl to válec
délky 2m a průměru asi 1/2m. Blok motoru byl volný a žádný tlumicí
materiál se tam nevyskytoval. Když se zavřela běžná plechová vrata
garáže, tak byl slyšet jen slabý šum. Vrátní, kteří měli 5 metrů od
generátoru kutloch, nebyli schopní zjistit, jestli generátor běží. Byli
to pánové 50 a více let. Museli se dívat na klapku výfuku. Když byla
zvednutá, generátor běžel.
Pavel Krafčík
Pavel Kadečka napsal(a):
> 2010/2/11 <vostrel@lit.cz>:
>> Tak to si nepomuzete. Ten Yanamar dela taky pekny kraval a startovat v zime
>> nejde. Bez zhaveni a starteru je v zime u dieslu problem.
>
> No von tichej diesel to je něco jako pomalej rychlík nebo mladej
> dědeček ;) Myslim, že i v autech se odhlučnění řeší nějakým tím krytem
> nebo vatou na kapotě. Další věc je vejfuk, u centrály bude taky asi
> trochu ochuzenej, na rozdíl od auta. Ale můžu se mýlit.
>
> P.K.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
More information about the Hw-list
mailing list