diselagregát z číny....?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Únor 11 08:37:41 CET 2010

Zdravím,
  právě jsem se chtěl zeptat, jak tomu motoru pomohli do motorového ráje,
neboť Slávii 2ST120 mám a je to naprosto jedinečný stroj a myslím si, že
bez opravdu hrubé chyby obsluhy (nedoplněný olej, přehřátí dlouhodobým
přetížením, NECITLIVÉ STARTOVÁNÍ explozivními látkami) je prakticky věčný.
Ten můj (koupený na Aukru) při -5 C startuje na druhou otáčku, stačí před
tím chvilku (tak 15 sekund) protáčet s dekompresí a tím nechat nastříkat
trošku nafty do válců a zároveň motor předmazat, aby nešel do otáček na
sucho a taky se zlepšila komprese. Mám už i generátor z pojízdné dílny
a těším se, že letos nechám vyrobit podvozek a bude nádherné soustrojí
:-). Ovšem námitky o hluku a hmotnosti jsou objektivní, to musím uznat.
  Zdraví Pavel.