podlahove topeni a drevo

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pondělí Únor 8 20:51:43 CET 2010

Možné je všecko,
pokud dodavatel izolačních systémů označí měď jako tepelný izolant, je,
v xxx právních systémů nutno individuálně ověřovat pravdivost toho
tvrzení. Bohužel, toto ověřování vede ke kůltači ze kterého není jiného
úniku než časového.
Do velké míry je toto samozřejmě správné, pokud se to netýká silou
vynucených názorů převedených do obecných pravidel. Je ale velmi naivní
si myslet, že může v čase existovat alespoň nějak lidsky spravedlivý
systém. Pokud bude rozdělovat všem stejně, bude velký tlak na
individualitu. Bude-li zdůrazňována individualita, vyvstanou nutně
pochybnosti o užitečnosti oné invidiuality.
Ale zrovna dnes, ale i jindy, na svých názorech nettvám :;-))
S pozdravem,
		Miloš Dašek