[OT na nedelni vecer] Kontrola odkazu

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Neděle Únor 7 20:27:33 CET 2010

Pekny vecer,

tento problem jsem uz resil. Staci do databaze k odkazu doplnit kus podstatneho
textu a stranku otevrit a vyhledat text. Pokud neni - report adminovi ke kontrole.

Napr:
http://www.zajacikm.wz.cz/
"Pokusy a konstrukce, ke kterým se mi podařilo napsat trochu slov."

Souhlasim s ostatnimi, ze plne automaticky to proste nepujde.

Standa