Vaha vzduchu

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Únor 6 13:32:38 CET 2010


 6.2.2010, 13:29:41

Spousta lidi tvrdi, ze jakykoliv slozitejsi zasah nez vymena oleje, je
lepsi nechat delat v Rakousku. Cenove je to pry sice trochu drazsi,
ale kvalifikovanost tamejsi servisaku, v porovnani s nasimi
nekolikanasobna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
aze napsal:

> Nevim kde s tim byl, nekde v Brne. Prijde mi to taky divne, ze by to na
> diagnostice nezjistili.
> AZE

> ----- Original Message ----- 
> From: "Tomas Chvatal" <tchvatal@ezop.cz>
> To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Sent: Saturday, February 06, 2010 1:25 PM
> Subject: Re: Vaha vzduchu


> Vaha se da krasne omerit na diagnostice, ale to nesmi byt za pc
> vymenak, ale servisak. A ty uz moc nerostou. :-)

> s přáním hezkého dne / Best regards
> Tomáš Chvátal
> EZOP Praha s.r.o.
> tel./fax.: 257320853
> tel.: 257320555
> tel.: 257320403
> www.ezop.cz
> tchvatal@ezop.cz

> ----- Původní zpráva ----- 
> Od: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
> Komu: <hw-list@list.hw.cz>
> Odesláno: 6. února 2010 13:17
> Předmět: Vaha vzduchu


> Chybejici vykon u nafty, vetsinou je skutecne prvni volbou, pri hledani
> zavady, vaha vzduchu.
> Divim se tomu servisu, melo by to jit detekovat na diagnostice, presneji
> dynamycke diagnostice za jizdy nebo na valcich.

> Tom









>>Dik, tusil jsem to. Nejde o moje auto, ja bych to kuchnul hned a kdyby to
> neslo, koupim za cca ty 2k nove. Je to znamy a chce poradit. To je tezky.
> Pry s tim byl ve "znackovym" servisu, vyplaznul 450 kc a nic mu neporadili.
> Spatne mu to tahne. Motor 66 kW 1,9 TDI. Co jinyho u dieselu? Nevim, diesel
> nemam. Nasel jsem nejake info o cisteni, ale vysledek nejisty:
> http://www.alfa156.cz/technika/vaha-vzduchu-cisteni
> AZE


> ----- Original Message ----- 
> From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
> To: <hw-list@list.hw.cz>
> Sent: Saturday, February 06, 2010 12:30 PM
> Subject: Vaha vzduchu


> Jak je z nazvu patrne je to zarizeni urcene k vazeni mnozstvy vzduchu
> nasavaneho do motoru. Duvod, kdyz zname mnozstvi kysliku ve valcich dokazeme
> urcit kolik paliva muzeme nadavkovat, aby vsechno optimalne shorelo.
> Technicky jde nejcasteji o kousek dratu, z nejakeho exotickeho kovu, ktery
> je proudem ohrivan a obtekajicicim vzduchem ochlazovan.
> Opravovat to spise nejde, meni se to za nove.
> Co se stane, kdyz to nefunguje, to zalezi na tom jak je delana ridici
> jednotka, ale zpravidla to funguje tak, ze auto nema vykon a tzv. netahne
> predevsim ve vyssich rychlostech.
> Cena odhad kolem 2000Kc, pri trose hledani asi i pod.
> Zivotnost, prijde na to , klidne jen 70k km

> Tom



>>Zdravím všechny. Může někdo poradit, co to vlastně je "váha vzduchu" u
> dieselu (jde o VW Vento) ? Tím myslím, jak to funguje, jak se chová motor
> když to nefunguje a zda to jde opravit/vyčistit? Nikdy jsem to nekuchal, je
> tam asi něco vyhřívaného a teplotní čidlo (?). Má s tím někdo zkušenost,
> nebo rovnou koupit nové ?
> AZE
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


 



More information about the Hw-list mailing list