Vaha vzduchu
Tomáš Tomáš
tom.tore@seznam.cz
Sobota Únor 6 13:17:55 CET 2010
Chybejici vykon u nafty, vetsinou je skutecne prvni volbou, pri hledani zavady, vaha vzduchu.
Divim se tomu servisu, melo by to jit detekovat na diagnostice, presneji dynamycke diagnostice za jizdy nebo na valcich.
K cisteni, asi to nema cenu moc resit bez te vahy v ruce, pokud je meric evidentne zasraty tak to jde zkusit, ale vaha je za filtrem a zpravidla na nem neni nic videt. Me to nepomohlo, ale nadeje umira posledni.
Nelepe sehnat auto se stejnym motorem a vahu si pujcit, zpravidla to jsou tri srouby a 5 minut na prehozeni.
Vahy jsou dost univerzalni vec a co jsem videl tak, skodovacka jde prihnout i do BMW (musi se z puvodni prehodit cosi co je asi cidlo teploty nasavaneho vzduchu).
Tom
>Dik, tusil jsem to. Nejde o moje auto, ja bych to kuchnul hned a kdyby to
neslo, koupim za cca ty 2k nove. Je to znamy a chce poradit. To je tezky.
Pry s tim byl ve "znackovym" servisu, vyplaznul 450 kc a nic mu neporadili.
Spatne mu to tahne. Motor 66 kW 1,9 TDI. Co jinyho u dieselu? Nevim, diesel
nemam. Nasel jsem nejake info o cisteni, ale vysledek nejisty:
http://www.alfa156.cz/technika/vaha-vzduchu-cisteni
AZE
----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 06, 2010 12:30 PM
Subject: Vaha vzduchu
Jak je z nazvu patrne je to zarizeni urcene k vazeni mnozstvy vzduchu
nasavaneho do motoru. Duvod, kdyz zname mnozstvi kysliku ve valcich dokazeme
urcit kolik paliva muzeme nadavkovat, aby vsechno optimalne shorelo.
Technicky jde nejcasteji o kousek dratu, z nejakeho exotickeho kovu, ktery
je proudem ohrivan a obtekajicicim vzduchem ochlazovan.
Opravovat to spise nejde, meni se to za nove.
Co se stane, kdyz to nefunguje, to zalezi na tom jak je delana ridici
jednotka, ale zpravidla to funguje tak, ze auto nema vykon a tzv. netahne
predevsim ve vyssich rychlostech.
Cena odhad kolem 2000Kc, pri trose hledani asi i pod.
Zivotnost, prijde na to , klidne jen 70k km
Tom
>Zdravím všechny. Může někdo poradit, co to vlastně je "váha vzduchu" u
dieselu (jde o VW Vento) ? Tím myslím, jak to funguje, jak se chová motor
když to nefunguje a zda to jde opravit/vyčistit? Nikdy jsem to nekuchal, je
tam asi něco vyhřívaného a teplotní čidlo (?). Má s tím někdo zkušenost,
nebo rovnou koupit nové ?
AZE
More information about the Hw-list
mailing list