OT foto ceskoslovenskej telefonnej zasuvky/vidlice

Milan B. milan@bastl.sk
Středa Únor 3 18:07:00 CET 2010

Nasiel som aj krabicu (tu stvorcovu), aj vidlicu - original fabricku
montaz na telefone. Na kabli je aj vidiet tie mosadzne vidlicky, ktore
sa srobovali priamo do tych starsich okruhlych krabic.

Neskor vecer nafotim a dam k dispozicii (ak je stale zaujem)

-m-