Normy ČSN 34 1010 a 34 0350

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Středa Únor 3 14:15:23 CET 2010

On Wed, Feb 03, 2010 at 11:57:56AM +0100, Svobodova@sdc.unl.szdc.cz wrote:
> Hezké poledne,
>
> 	prosím může mi někdo zjistit, jestli jsou stále platné normy ČSN 34 1010 a ČSN 34 0350? Z tohoto počítače se nedostanu na internet a doma nebudu mít dneska náladu, a také nevím, kdy se tam dostanu (nesnáším zkoušky).
>
> 	Předem moc děkuji :-)
>
> z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
>
>                              Saša K. Svobodová

ČSN 34 1010:
[http://www.technicke-normy-csn.cz/technicke-normy/elektrotechnika-34/obycejna-elektricka-zarizeni-3410/%28341010%29-CSN-34-1010-2615.html]:
  → Norma není platná.
    Platné normy:
    • ČSN 33 2000-4-41 ED.2, Elektrické instalace nízkého napětí - Část 4-41: Ochranná opatření pro zajištění bezpečnosti - Ochrana před úrazem elektrickým proudem (účinnost 09/2007)
    • ČSN 33 2000-5-54 ED.2, Elektrické instalace nízkého napětí - Část 5-54: Výběr a stavba elektrických zařízení - Uzemnění, ochranné vodiče a vodiče ochranného pospojování (účinnost 10/2007)

ČSN 34 0350:
    Platí:
    • ČSN 34 0350, Elektrotechnické předpisy ČSN. Předpisy pro pohyblivé přívody a pro šňůrová vedení (účinnost 01/1965)
    • ČSN 34 0350 ED.2, Bezpečnostní požadavky na pohyblivé přívody a šňůrová vedení (účinnost 12/2009)

Stačí? ;-)

P.T.

(P.S. Jak se Vám podařilo poslat mail, když se nedostanete na _internet_ ;-P )

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net