Castecne OT - Umela inteligence

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Středa Únor 3 10:46:58 CET 2010

Sveho casu jsem se o NN(NS) zajimal a na netu jsem hledal a vyzkousel
ruzne projekty prave pro NN s Backpropagation metodou uceni. Ze vsech
projektu se jako nejlepsi jevil tento :
http://www.datalandsoftware.com/ffnn.html
Takze pokud Vas zajem o NN je opravdu vazny a chcete se s tim seznamit,
je to docela vhodny zdroj k pochopeni jak to lze snadno softwarove
realizovat. Je to pro Delphi s docela dobrymi vysledky po nauceni site,
coz dokladam prilozenym obrazkem (omlouvam se za cca 50 kilovou
prilohu), kde je videt nauceni neuronove site na jednoduchou ulohu
vypoctu SINUSu.
Jinak Vas napad s realizovanim AUI je velmi pekny, nicmene velmi
ambiciozni, uz jenom vzhledem k faktu, ze se chcete pustit do dynamické
struktury s vylepsenym typem perceptronu ("neuronu"). Osobne bych Vam
doporucoval napred vyresit model neuronu ve staticke strukture a pote
teprve jiz vytvoreny model aplikovat do dynamickeho prostredi (struktury).
Co se tyce napadu pro realizaci vnitrni struktury neuronu mozna bych
poradil, ze docela dobrym vyjadrenim vlastnostni vnitrnich vahovych
koeficientu by nebylo spatne pouziti Fuzzy logiky, kde jednotlive
parametry fuzzy algoritmu by se mohli nastavovat (menit) a tudiz by
nejspis nebylo nutne sekvencne zretezovat neuronovou strukturu, nicmene
je to jen napad a muselo by se to promyslet :-).
Az s tim pokrocite, dejte vedet... Hodne zdaru a uspechu. Tyca.