OT foto ceskoslovenskej telefonnej zasuvky/vidlice

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Únor 2 23:33:43 CET 2010

 2.2.2010, 23:31:21

Ano, je to 4-kolikova, nebo spise 4-nozova. Ale je to novejsi model,
bila, hranata s termoplastu. Ty starsi byly kulate z bakelitu, podobne
tomu co ma ten madar.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz