Castecne OT - Umela inteligence

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Únor 2 20:39:38 CET 2010

Ja jsem se dneska dival na to jak se bada (na ruzne typy tech SW neurony
a jejich propjeni do siti) a prislo mi prave, ze je to v podstate velmi
specificke a zamerene velmi konkretne na urcite cinnosti. Coz se priznam
trosku dost odporuje mym predstavam.

Ja uz tuhle myslenku nosim v hlave delsi dobu (urcite si nemyslim, ze
jsem genius), ale stale nevim odkud se odpichnout - tedy spis me uvahy
probihaji ve stadiu vyresit co bylo driv zda vejce nebo slepice.

V prvni fazi bych rad zkusil resit nejake trivialni cinnosti - napada me
treba PID regulace - to je v podstate neco co organizmus provadi
neustale treba pri regulaci hladiny cukru, nebo jinych podobnych latek
(hladina vapniku atd.). A tyhle regulacni mechanizmy jsou silene stare
mame je spolecne treba s plazy a ty jsou tu docela dost dlouho.

Tedy bych zkusil nejakym takovym entitam predhodit regulacni ukol, aniz
bych jim vysvetloval jak to maji udelat. :-)

--
S pozdravem
Radek Vicek