"Dalkovy" prijem DVB-T

DeeJay deejay@email.cz
Úterý Únor 2 20:25:41 CET 2010

Zdravím

já bydlím kousek pod Kojálem v dolíku, bohužel Brno je pres kopec a tak jsem
zkusil oba multiplexy z Mikulova - podle pana googla jsem urcil azimut a
otocil antenou. Je to take bohuzel pres kopec,ale jede to docela v pohode.
http://www.movable-type.co.uk/scripts/latlong-map.html?lat1=49.2736111111111
1&long1=16.94638888888889&lat2=48.86944444444445&long2=16.650277777777777
vzdalenost asi 50km

- jo muj hardware - antena colorka s vestaveným zesilovačem

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Tuesday, February 02, 2010 8:15 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: "Dalkovy" prijem DVB-T

Zdravím

začal nám vysílat Kojál DVB-T multiplex 1, přidělal jsem na střechu otočil
na Kojál. (Jsem z Přerova).
Zjistil jsem, že slyším i multiplex 2 na 40 kanále, který by měl vysílat buď
z Brna (město, Hády) a z Mikulova.
Tento multiplex mám na hranici provozu, občas jede dobře, občas kostičkuje.

Anténa je:
Anténa širokopásmová AV-71 F ISKRA zisk je 10 -14dB

z antény je cca 5 metru koaxu do domovního zesilovace. Ten má psaný zisk
25dB, za ním následuje cca 50m koaxu a postupně 3 rozbočovače.

S anténí technikou nemám moc zkušeností, myslíte, že přidáním anténího
předzesilovače bych se dostal nad bezpečnou hranici, kdy jede příjem bez
kostiček?

Díky
Petr Zapadlo