"Ufoni" na ham bandu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Únor 2 17:22:02 CET 2010

> Bud je to bordel a smeti, nebo nekdo neco schovava ve smeti.
> Petr

Zdravím,
  zase tam poslouchám. Je tam běžný ham provoz. Mám tam Italy a nějakou
hatmatilku divnou podobně znějící (to tam bylo včera taky). Řekl bych,
že se o tom bavili. Občas jsem tam slyšel něco jako "Transmissione
militare" nebo "Ufficio radioregulazione", dokonce i "Star wars" :-)
a měl jsem intuitivní pocit, jako že někdo se někdo ptal u tamního ČTU
:-) a řekli mu, že to je vojenské vysílání. Můžu být ale samozřejmě
úúúpně mimo :-).
  Jsem zvědav, zda se v průběhu večera opět toto vysílání objeví.
  Jinak - nezdá se mi, že by se někdo snažil dělat smetí - dnešní maskované
přenosy vypadají opravdu spíše jako rušení od nějakého komutátorového motoru
a když to slyšíte, v duchu zanadáváte na sousedovic mixér a jedete dál.
Tenhle signál je, řekl bych, naopak "optimalizován" na maximální možné
přitažení pozornosti. Nedovedu si představit o moc kurióznější a divnější
signál :-). Proto pořád jako jednu alternativu zatím skutečně uvažuji o
nějakém vtipálkovi, který skutečně si dělá prču se zvuky z nějakého
gamesnického generátoru (něco jako AY-3-8910, tím by tohle šlo vyrobit
úplně s přehledem) a baví ho poslouchat, jak nikdo netuší, o co jde :-).

  Pavel.