NAND flash

Michal Krestan krestan@hw.cz
Pondělí Únor 1 11:28:35 CET 2010

Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nema tip na dodavatele NAND flash s velikosti 1GBit, nebo vice v TSSOP48 pouzdru, na 3V. Samsung se neda sehnat a Numonyx take nikdo v teto velikosti nema a na vzorky jsem dostal kontakt na distributora, ktery nedokaze rict, kdy budou:-( Potreboval bych cca 2-3ks vzorku pro redesign jednoto zarizeni. Koupil bych i nejaky flash disk, ale nechci jich kupovat hromadu, abych zjistil, ze je tam bud BGA, nebo neco nerozebratelneho, atd... Nejde mi pak o jeden ks, tudiz pamet musi byt dale sehnatelna ve vetsim mnozstvi.

            Michal