Proc zarovka dokaze vyhodit jistic

azehw azehw na volny.cz
Pátek Prosinec 31 11:10:23 CET 2010

2,5 cm oblouk se Vám zdá moc dlouhý?
Delší se dá vytáhnout při svařování obloukem, a to je na něm něco kolem 30V,
přičemž napětí naprázdno svářeček je cca jen do 80V. V žárovce se oblouk
nezapaluje při vzdálenosti 2,5cm, ale prakticky od nuly a zapálení je bohatě
podporováno žhavým plynem a ionty dusíku kolem místa přerušení.
AZE

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, December 31, 2010 10:58 AM
Subject: Re: Proc zarovka dokaze vyhodit jistic

No to je prave to co mi nehraje - pokud by oblouk horem mezi privody tak
to chapu, ale pokud se vlakno rozpoji a zacne vytahovat oblouk tak tam
to vlakno stale je - proud musi tect pres oba konce vlakna - neni mi
jasne co by zpusobilo, ze oblouk preleze na ty privody.

Ty privody v zarovce jsou dost daleko na to aby tam horel 2.5cm oblouk -
ale to je jen muj dojem. Chtelo by to nejake video natocene rychlobeznou
kamerou.

Radek Vicek