Re: OT - Tiskárna výběr

p petr.brandejs na orlik.cz
Pátek Prosinec 31 01:09:10 CET 2010

Tak jsem nakonec koupil SAMSUNG CLP-770ND. V alza jetou, ale se zárukou za
4799,- b DPH.
Tak doufám, že si nebudu za týden rvát vlasy :-)

Přeji všem do nového roku mnoho zdraví a splnění všech jen trochu
splnitelných přání. A až si budete
dnes o půlnoci připíjet, tak ne na zdraví, ale na štěstí.
Prý proto, že i na Titaniku bylo přes 13-set zdravých lidí ...

P.B.

----- Original Message -----
From: "www www" <asrock70 na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 30, 2010 1:31 PM
Subject: Re: OT - Tiskárna výběr

Ale prdlajs to je vintage model :-), na ebay ji jde aktualne koupit za 200$
:-)
Ja mel na stole taky nejakou 3xxxx , ale bylo to tak vysoke, ze jsme se
musel natahovat, kdyz jsem si chtel sebrat vytisteny papir, tak jsem ji
vrazil do prace a domu putovala ta CP2025dn.
Je to prvni model, ktery mi na stole vydrzel dele nez toner v ni , vsechno
predtim jsem poslal do sveta drive nez dosel toner, tady to nezafungovalo,
coz je dukaz toho, ze vyrobci delaji tonery cim dal mensi a doji pak
zakazniky na spotrebaku.

Jirka

Původní zpráva ze dne 30.12.2010 od www www:

> P.S. Kdyz ted koukam k HP do sekce Domacnosti a domaci kancelare
> (boze jak tohle cleneni nesnasim) tak tam je rada CP2020 dokonce
> radou nejvyssi :-)

A já myslel, že vyšší řada je HP CLJ 4600dn, kterou jsem kupoval za
150 bez daně. A už asi 14 dní ji tu rozebírám na kousky, protože je
těžká jako kráva, abych ji celou tahal do dvora :-)

Mimochodem, HP

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601