DOMENY - zajimave chovani

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 30 22:18:26 CET 2010

Původní zpráva ze dne 30.12.2010 od ing. Jan Galuszka:

> Nedivil bych se, kdyby na všech byla uvitaci stranka CZECHIA .. ono
> prenos zaznamu DNS atd trochu trva, ale to , ze na jednom to je OK,
> na dvou ne, to je divne.

> Ma někdo na to vysvetleni?

Na tom počítači, kde sis to zkoušel jako první, tedy v době, kdy ta
doména ještě měla jiný DNS záznam, je v cache jiná informace, než na
těch dalších dvou počítačích, kde jsi to zkusil až potom, tedy s
novějším DNS záznamem. Po uplynutí TTL uvedené v DNS se to srovná.

Pokud, jak píšeš později, máš jiné záznamy pro www a bez www, tak
máš někde v cache novější a také starší záznam - viz můj první
odstavec.

Záleží to na tom, kde se ti to kešuje, jestli máš router s DNS cache,
případně kde ty DNS záznamy bereš. Zkus si PING, tam uvidíš IP adresu,
která je v příslušné cache.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601