Re: Programovaníi v C a prikaz goto - kuktura programovani?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Prosinec 30 19:20:04 CET 2010

GOTO je záplata na neexistující výjimky v C resp. zbastlené výjimky v
C++ :-) Jako takového bych se jej nezříkal, zejména ne v C které má
všechny základní vlastnosti řešené záplatou místo přímo :-)

Aleš Procháska