OT - Jeste Ceska posta

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 30 17:44:54 CET 2010

Původní zpráva ze dne 30.12.2010 od Zdenek:

> No, takhle ze dne na den zrusit prihradku...

To nebylo ze dne na den, já jsem to už avizoval před několika dny,
když jsem se dozvěděl o velkém zdražení.

> Jak bude nalozeno se zasilkou, ktera dojde po zruseni?

No nic, přijde mi do schránky jako všem ostatním. Já jsem si až na
několik výjimek nenechával posílat zásilky na adresu P.O. Boxu, ale
využíval jsem službu, kdy mi do boxu házeli všechnu poštu, která by
jinak přišla do schránky, včetně doporučených zásilek. Takže adresa na
obálkách zůstane stále stejná, jen mi to teď budou nosit domů, nebudou
to nechávat v boxu na poště.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601