OT - Jeste Ceska posta

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 30 17:12:19 CET 2010

Ahoj,

tak jsem dnes byl letos naposledy na poště, protože zítra mají
otevřeno jen dopoledne, a to bych se musel moc honit. Tedy jsem se
stavil za vedoucí a zrušil poštovní přihrádku.

Paní vedoucí mi hned mezi dveřmi celá šťastná hlásila, že když
přihrádku zaplatím na příští rok dnes nebo zítra, tak to bude ještě za
původní cenu 220 měsíčně. No smůla, no, škoda peněz, když si jich
neváží, tak jsem vrátil klíčky a hotovo.

Ale jen tak mezi námi, když mě vyškrtávala z rozpisu poštovních
přihrádek, všiml jsem si na tom jejím papíře, jestli jsem dobře viděl,
že z těch tuším 28 nebo 35 poštovních přihrádek, které na naší poště
jsou, má teď obsazené tři nebo čtyři kousky.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601