OT - Tiskárna výběr

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 30 16:43:37 CET 2010

Ja pred tydnem koupil CLP 325 a zatim max. spokojenost, cerne tiskne
skvele - na plosnaky super, proti C/B HP (take nove, nejaka multifunkce)
nebe a dudy. Barevne tiskne taky, to bude spis vyjimecne.
I s dalsim cernym tonerem jsem zaplatil asi 4100 s DPH, barevne snad
vydrzi, protoze barevne tisknout moc nebudu. Recenze jsou dobre, tonery
IMHO nejlevnejsi, co se da poridit (kolem 1000Kc, ostatni znacky
zacinaji na 1500 a uvadeji jeste mensi pocet listu). Uvidime, ale na ty
prilezitostne tisky v laseru mi to bude urcite vyhovovat, na masivni
tisky mam Canon inkoustovku s oddelenymi inkousty a plnim to z lahvicek
- zda se, ze prezije vsechno...