Re: Programovaníi v C a prikaz goto - kuktura programovani?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Prosinec 30 12:18:51 CET 2010

Opravdu svérázná implementace konečného automatu :-)

Ale osobně GOTO používám. V různých primitivních jazycích je to jediná
možnost jak implementovat výjimky. Vždycky ale jde o skok na konec
procedury (funkce, bloku) a následnou reakci na chybu.

Aleš Procháska