Programovaníi v C a prikaz goto - kuktura programovani?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 30 12:17:17 CET 2010

Zdravim,
  domnivam se, ze i pri obecnem dodrzovani zasad strukturovaneho psani
programu se goto obcas hodi, ne vse je strukturami typu case, repeat,
for a podobnymi vzdy zcela elegantne resitelne i bez jeho pouziti.
  Prikladem budiz Linuxove jadro, ktere ma pomerne striktni "coding
style" a pritom se prikazum goto nevyhyba - zkusil jsem napr. jednoduchy
test v adresari mm (memory management):
patrol na gonio:/usr/src/linux/mm$ cat *.c | grep goto | wc -l
894
patrol na gonio:/usr/src/linux/mm$ cat *.c | wc -l
75707
patrol na gonio:/usr/src/linux/mm$ bc
bc 1.06
Copyright 1991-1994, 1997, 1998, 2000 Free Software Foundation, Inc.
This is free software with ABSOLUTELY NO WARRANTY.
For details type `warranty'.
75707/894
84
  Jak vidite, goto je na cca kazdem 84. radku kodu, a to uvazujeme i
radky komentarove.
  Zdravi Pavel.