Rigol 1052E - prevodniky

www www asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 30 02:14:54 CET 2010

Ono by to chtelo provest jeste srovnavaci test, tedy vzit nejaky ten high tech skop, idealne s co nejvetsim rozlisenim,
pripojit k nemu dany nebo spise stejny typ DDS a provest vypocet jak moc se lisi skutecna a idelani sinusovka.

Kdysi jsem meril co leze z meho generatoru Fluke a jak se tak dalo cekat idealni sinus to nebyl. Pricemz, jde o radove slozitejsi a drazsi generator.

Jirka

>tak nieco som dopocital...
pouzil som data od Radka Vicka (dakujem) a matematiku z toho clanku co
som uvadzal skor.
cez namerane data som nechal prelozit sinus
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/rigolfit.png

vypocital rozdiel medzi nameranym a cistym prelozenym signalom
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/rigoldiff.png

a z toho sa vypocital efektivny pocet bitov prevodnika pre kazdu
frekvenciu pri vzorkovani 1Gsps
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/rigolenob.png

Vysledky vyzeraju realisticky, ale zavery z tejto analyzy robit nebudem
lebo neviem nezavisle overit ci su vysledky spravne.
b.