Re: vstupny diel FM prijimaca

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Středa Prosinec 29 22:45:21 CET 2010

Ono taky záleží i na tom směšovači. Docela principielně vhodný by byl např:
http://ok1tic.nagano.cz/?download=ring_mixer.pdf
Dělá se to i jako hotová součástka.
Ale pohledem do vnitřku VKV přijímačů není vidět většinou skoro žádná cívka, tak by to byl docela luxus.

Další řešení je použít velmi malé hodnoty IF. Např TDA7000 má IF 70 KHz, takže to vlastně téměř vysílá na frekvenci přijimaného  FM vysílače.

Honza