Vrtulnik k Jezisku

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Prosinec 29 20:05:59 CET 2010

Nerad rejpu, ale to je prave pro male deti :-). Mladsi, osmilety, jej
dostal k vanocum. Nejdriv jsem se mu pokousel ukazat, jak se s tim ma
spravne litat, no, myslim, ze uz mi nikdy nebude verit, ze jsem
slouzil u 1st Airmobile Cavalry :-) Pak si to vzal do ruky on a po
peti minutach uz kopiroval tocite schodiste a cilene shazoval ozdoby
ze stromecku. Proste dosud nezkazeny spatnymi navyky z jine techniky
:-)

Ales Prochaska