vstupny diel FM prijimaca

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Prosinec 29 15:06:56 CET 2010

teraz som si uvedomil rozdiel medzi nasimi aplikaciami a klasickym
prijimacom. Rozmyslal som nad tym preco vzdy riesime zlozite vstupne
casti ked u prijimacov je vsetko take jednoduche a lacne a teraz mi
trklo ze je to prave ten zosilnovac.
Tym ze sa spracovavaju tak slabe signaly moze sa tam strcit hned
niekolko stupnov zosilnovacov ktore dokonale oddelia vstup od
zmiesavaca. Netreba sa potom placat s filtrami. Ze ja sa na to
nevyprdnem :-)
b.