Rezani a ohybani akrylatu - dodavatel

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Prosinec 28 13:53:59 CET 2010

Zdravim,

rad bych si udelal skatuli na cinskou RC vysilacku (Turnigy T9x, odkaz tu
sel), ta puvodni mi nevyhovuje mechanikou, rozlozenim ovladacu (a tim, ze ja
jsem spis "pultovej"), takze dostane jiny kniply, prepinace, potenciometry,
tlacitka - zbyde deska s procesoem a displejem :) Zase bych ale chtel, aby
to take trochu vypadalo, tak resim, z ceho na to tu kisnu udelat. Varianta
je bud plech, cca 1.5-2mm, nechat si do toho vypalit vsechny drazky a diry,
pripadne i naohybat, nasledne nejaka rozumna povrchovka (zaklad, vybrousit,
vylestit, nekolik vrstev laku atp.). Na tohle si asi dodavatele najit umim
(i kdyz kdybyste mel nekdo tip na rozumnou firmu, co umi presne vypalovat,
idealne na vychodnim okraji Prahy, sem s kontaktem).

Dalsi varianta, ktera by se mi asi libila o neco vic, je cerny -probarveny-
akrylat ci neco podobneho s prirozenym hlubokym leskem, cca 3mm deska, do
toho nejak (asi vodou) vyrezane diry, drazky atp., za tepla naohybat (bohate
staci jeden ohyb o cca 20 stupnu), zamontovat ovladace, vylestit (mozna
jeste vygravirovat nebo nejak vyrezat-vypalit popisky). Akorat ze u teto
varianty nemam nejmensi tuseni, zda by vubec nekdo byl schopny dodat deskovy
material, vyrezat, vygravirovat a ohnout.

Nemate nekdo tip na firmu nebo treba napad na vyrobu podobne kisny - tvar
viz http://www.aerowold.com/2009/graupner-mc-32/ ,
http://www.eshop-rychle.cz/rcservis/eshop/1-1-RC-soupravy/2-2-Futaba-Robbe/5/584-Souprava-FX-20 a
podobne. Fakt bych to radeji zadal nekomu, kdo umi udelat diry prumeru 50mm
presne a kulate, drazky 30mm stejne, rovne a rovnobezne, kulate diry
napresno a tak podobne - ne ze by to rucne neslo, ale neverim tomu, ze bych
tu udelal rucne tak, aby se mi to libilo. Stejne me ceka zbytek skrine,
bocnice a spodek taky nejsou uplne jednoduche tvary.

Vymyslim si koniny, kdybych misto toho poradne makal, vydelal bych si na tu
Futabu, to je mi jasne - ale tady jde o princip :)

Diky za kazdou radu.

Pavel Kutina