Vrtulnik k Jezisku

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Prosinec 28 11:45:37 CET 2010

Ta diagnostika neni az tak slozita....

bud jde malo z baterek (jsou mekke), nebo si to "neumi" z tech baterek
cucnout (prehrate motory, odmagnetovane, poskozene kolektory/huhliky) a
nebo se vykon nekam ztraci (neco jde ztuha)

na prehrate motory pozor - krome vytavenych kolektoru hrozi i
demagnetizace - vetsinou az po odstaveni, kdy se prestane motor ofukovat
a teplo z vinuti zacne lezt ven a nasledne prehreje magnety nad
kritickou hodnotu

Radek Vicek