Vrtulnik k Jezisku

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Prosinec 28 10:53:39 CET 2010

Souhlasim, druha varianta je, ze silikonovy olej navzlinal do motoru (resp.
do komutatoru, nepredpokladam, ze tenhle mrnous by mel bezkomutatorovy
motor), pripadne mezi hridelku motoru a nalisovany pastorek (a ten ted
prokluzuje).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 28, 2010 10:49 AM
Subject: Re: Vrtulnik k Jezisku

Proboha, je strasne jak jsou lidi zblbnuty reklamama a polopravdama
vydavanyma za bernou minci..
Dnes vsichni mazou vsechno bud silikonovym olejem nebo WD40 (naftou). :-(

Silikonovy olej se pouziva jako separator a antiadhezni pripravek. Takze
si s nim muzete treba namazat dve plochy, ktere se maji po sobe posouvat
(pomalu) a ktere maji mit male treni. To nema s loziskem NIC spolecneho.

Ty symptomy jsou zcela presne - silikon docasne snizil treni - hlavne
tim, ze odplavil hustejsi mazivo, ktere u trecich lozisek vytvari unosny
film, ktery oddeluje treci plochy. Film vytvoreny silikonem je tenky a
ma malou unosnost takze po par otackach slo vsechno hezky na sucho.
Presne jak pisete.

Pokud uz nedoslo k nevratnym zmenam tak ho namazte nejakym normalnum
olejem (pripadne vazelinou ve spreji).

Radek Vicek