[OT] Maly kviz -uhli a energie?

Pondělí Prosinec 27 21:20:19 CET 2010

To nechápu, asi jsem nechtěně vytvořil chyták. Jeden spolužák to kdysi
na střední škole spočítal, vzal výhřevnost U 235 a pak už je to jen
jednoduchá matematika a převody jednotek:

1g U235 = 2 MWh
1 tic-tac = 2 kalorie (cal)
1 cal = 4,187 J
1 J = 0,0000002778 kWh
takže 1 tic-tac = 8,374 J = 0,0000023262972 kWh

Výsledek je 859 735 377 tic-taců, jestli jsem neudělal nějakou početní
chybu, což je dost možný, takže to může být taky třeba 1000x víc nebo
nějaké úplně jiné číslo, každopádně je to hodně ;)

P.K.