CZ zasuvky na panel

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Prosinec 27 18:59:52 CET 2010

Původní zpráva ze dne 27.12.2010 od Hfmcons:

> Taky bych se přidal s otázkou, jak děláš "rohaté" drážky? Do tak
> tenkého plechu to bez razníku asi nebude žádný humor.

Tu plechovou škatuli jsem koupil jako polotovar. Teď z hlavy nevím,
jestli jsem si vybral z nějaké typové řady, nebo jestli jsem si ji
nechal vyrobit na míru. Ale byla hotová včetně větracích otvorů. Já
jsem pak do ní tedy dělal jen všechny ostatní otvory, ty jsem vrtal,
ručně piloval a stříhal ručním střižným nástrojem.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601