Rigol 1052E - prevodniky

Ing. Peter Adamec max13 na atlas.sk
Pondělí Prosinec 27 02:09:29 CET 2010

Vas trapia prevodniky ktore funguju na 100msps trelativne slusne a
pritom hlavny problem je v tom ze generovanie fazovo posunutych  hodin
je z cpld/fpga.
Zratajte si prosim asi aky priblizny jitter je potrebny pre dosiahnutie
pozadovanej frekvencie.
IMHO, pretaktovanie prevodnik zdaleka nie je taky problem ako vsetko
koncept scoopu.

PA