Casovy spinac do zasuvky

Slavomir Tomascik hw_tomascik na credit.t-com.sk
Neděle Prosinec 26 18:35:26 CET 2010

Dakujem za tip. Bohuzial, ma nie vdy ten spravny vyraz napadne.
Chcel som analogovy, ale mozno dotycneho presvedcim aj na
digitalny. Az budem pri poriadnom pripojeni na internet skusim
este pohladat. Este je tam jedna zrada - podla foto nevidim
zemniaci kolik, ale nemecky system, co musim zistit, ci ten
sporak ma (mozno ze vymenim snuru).

Slavo T.

BTW: Nezavidim ludom, co maju este stale dial-up. Ja som
momentalne pripojeny cez modem, a to uz nikto nedba na velkost
stranky. Hlavne, ze to blika, trubi ...