indikace napeti baterky v mobilu

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Prosinec 24 14:43:55 CET 2010

Ukazuje to blbě, ale asi ne tak moc jako u akumulátorů vyšších kapacit a
vyšších napětí např. přenosných počítačů. Pokud je LT baterie starší ale
nepoužívaná, tak to ukazuje uplné pitomosti a akumulátor vydrží stejně
dlouho jako nový. To měření je asi taky nějak optimalizované z hlediska
ceny toho samotného měření a také asi potřeb výrobce.
S pozdravem,
		Miloš Dašek