OT - PPL

Čtvrtek Prosinec 23 20:03:17 CET 2010

Já měl v PPL dva balíky z Alzy, předané do PPL v noci z 20. na 21. Hned 21.
ráno oba společně vyjely z depa k rozvozu, ale jeden změnil 21. odpoledne
stav na nedoručeno z důvodů na straně PPL, omlouváme se atd., a druhý se
změnil 21. v pravé poledne na nedoručeno z důvodu dohody na doručení na jiný
pracovní den. Asi se dohodli, že mi to dají jindy, já s nima nemluvil ...
Doručili dnes v půl páté večer, to já už v práci nebyl. Uvnitř očekávám
fakturu z Alzy, a podle uložených faktur na webu je datovaná 16.12. se
splatností 30.12. Škoda, že příští týden nebude nikdo, kdo by ji zpracoval a
uhradil...

Je to pokračování toho, co jsem psal před týdnem, mezitím ještě zvládli
jednu z věcí nenávratně zrušit, prý to bylo poškozené (po týdnu čekání na
transport se to asi gravitačně zhroutilo) ale další už nebudou dodávat,
druhou přeznačili za vyřízenou ale neposlali a třetí že není skladem, ale
pak se při telefonátu ukázalo, že vlastně už je. Tahle poslední objednávka
se prostě krapet nevyvedla...

Vánoce jsou veselé :-)

David Obdržálek