suciastky v bratislave

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Prosinec 22 16:23:56 CET 2010

bol som sa pozret a naozaj pan pri pokladni velmi dlho hladal kym nasiel
nieco coho mali 10 kusov na sklade :-)
Potom to doniesol, vysipal na tu papierovu tacku vedla pokladne  a zacal
obsluhovat dalsieho zakaznika. Tak som si vybral sacek z pohodenej kopy
vedla pokladne, zabalil tovar a odisiel.
Nesklamali ma, dostal som presne co som ocakaval...