[OT] baliky *

Martin Hankovec mhk_konf na ceskearchivy.cz
Středa Prosinec 22 14:08:27 CET 2010


Ahoj,
já si také myslím, že je to většinou problém konkrétních lidí na poště, 
ale nad některými jejich akcemi zůstává rozum stát. Jen pro pobavení 
před Vánoci dvě perličky (jinak jsem se službami CP celkem spokojen):

Příbuzní mi předali můj výpis z banky, který přišel na jejich adresu. 
Když jsem se podíval na obálku, byla tam moje adresa z banky správně, 
ale na poště někdo znal mého bratrance se stejným příjmením bydlícího 
jinde, proto moji adresu propiskou suverénně škrtl, přepsal na jinou a 
doručil jinam. Přitom na moji adresu jinak dopisy chodí.

Objednal jsem si nějaké zboží s dopravou přes CP. Když nepřišlo po 14 
dnech, urgoval jsem u dodavatele, kde mi bylo řečeno, že jsem si balík 
nepřevzal a vrátil se jim zpět. Tak jsem to nechal poslat znovu a 
sledoval balík přes Internet. Když už ležel 3.den u nás na poště a nikdo 
mi ho nedoručil ani jsem neměl avízo, šel jsem tam osobně. Nejprve 
tvrdili, že můj balík nemají. Když jsem jim předložil vytištěný záznam z 
internetu, že na jejich poštu došel, podívali se do svého počítače, kde 
ho našli, že by tam měl být. Potom ho asi 15 minut hledali a už to 
vypadalo, že ho ani nenajdou. Naštěstí to dopadlo dobře.
Na moji otázku, jak to, že mi nedodali tento balík minule ani nedovezli 
tentokrát a ani mi nedali avízo jsem se dozvěděl, že prý měli rozbité auto.
Od té doby nechávám vše posílat jako obchodní balík, který chodí na 
jinou poštu a je po problému. A to jsme 25000 město a nebylo to o 
Vánocích. Tímto zdravím pracovníky pošty Strakonice II :-)

MH

Dne 22.12.2010 10:44, ing. Jan Galuszka napsal(a):
> Ja bych taky Radkovi dal za pravdu.
>
> Práce s lidma je dosti skomplikovana a hodne zalezi na lidskem faktoru,
> Ve svém vrcholu jsem posilal mozna 15.000 zasilek mesicne. Stavaly se chyby,
> ale i me se stane, ze tu chybu udelam.
>
> I když ted posilam zasadne méně zasilek, tak musim rict, ze Ceska Posta je
> relativne dobře fungujici a spolehliva.
>
> Hodne krat bych mohl nadavat, ale vetsinou ty holky za tou prepazkou za to
> nemohou.
> Vzdyt tech cinnosti mají tolik, ze i ja bych se v tom stratil .. a myslim,
> ze nejsem hloupy.
> Nelepi jenom znamky, ale jsou bankovnimi uredniky, matrikarsky, makleri,
> dohazovaci, ...
>
> Takze Petre, nekdy usmev na holku za prepazkou udela vic, nez zloba a hnev.
>
> A ze procento postaku jsou hnupi ? Porovnej to ze vcerejsim cirkusem v
> parlamentu .. tam to procento je zasadne vyssi.
>
>
> S pozdravem
>                 ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
> jan na galuszka.cz )
>
> FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
> Jan Galuszka
> Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
> IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
> oddíl C, vložka 7862
>
>
> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
> Behalf Of RV
> Sent: Wednesday, December 22, 2010 9:38 AM
> To: HW-news
> Subject: Re: [OT] baliky
>
> Precti si prosim zakon 29/2000 Sb. a najdi si za jakych okolnosti
> drzitel postovni licencne muze odmitnout poskytnout postovni sluzbu.
>
> Pak bys nemohl napsat, ze budes zakazky odmitat jen proto, ze nestihas.
> Tohle muzes napsat jen jako soukroma firma Zahradnik, ktera nikomu nic
> nemusi zduvodnovat - nemas urceno jake sluzby MUSIS poskytovat.
>
> Co se tyka slev tak je to take usmevne - posta je statni podnik, ktery
> statu odvadi penize (svuj zisk) - nemuzeme si proste vyhlasit, ze
> nestihame a ze teda budou vsechny baliky za polovinu. A ze holt
> Kalouskovi do pokladny na konci roku pritece o 70M mene? On to urcite
> pochopi a pochvali nas.
> Jedine co muzeme delat je vyrizovat reklamace pokud sluzba nebyla
> splnena tak jak bylo urceno. Coz nevim ze bychom nedelali (sam jsi to
> psal, ze pri reklamaci doplatime rozdil).
> Prosto pro manevrovani nemame zadnej - normalni firma reguluje svoje
> vytizeni cenama - nestihame - tak zdrazime jednorazove zakazky (kmenove
> zakazniky co me zivi pres rok necham) - tim se firma nepretizi a
> maximalizuji se prijmy. Tohle my udelat nemuzeme.
>
> Muzes mi napsat kolik zamestnavas lidi? Tedy na kolik lidi se musis
> spolehat? Pokud jen sam na sebe tak chapu, ze problemy nemas. Neznam
> zadnou firmu ve svem okoli, kde by nemeli problem s lidma - zvlast pokud
> jsou rozlezly v pobockach po cele CR. Vsude jsou problemy - obcas nekdo
> krade, obcas nekdo sere na praci, obcas nekdo vedome skodi. Posta tech
> lidi ma 30.000. Ty das ruku do ohne za vsechny kdyby jsi je mel
> zamestnane ve firme? Podivej se jen na GME - je to soukroma firma, par
> lidi a nejsou schopni poslat balik se soucastkama aby tam bylo vsechno
> co ma.
>
> A uz jen posledni vec - ja porad nechapu proc doprcic posilas zasilky
> CP. Postovni vyhrada je uz jen na zasilky do 50g. Cokoliv jineho muzes
> poslat na svobodnem trhu za trzni prachy. Pokud je CP na tom tak spatne
> tak pouzivej neco jineho. Nebo si baliky rozvazej sam (viz tvoje rada,
> ze si ma kolega udelat matrici a lisovat si dutinky sam).
>
> Radek Vicek
>
> Dne 21.12.2010 23:53, Petr Zahradnik napsal(a):
>
>> Mimochodem, kdybych já měl firmu, kterou mi každý rok přetěžují,
>> kdybych najal ty brigádníky, kdybych věděl, že nebudu ani tak stíhat,
>> navíc že moje služby půjdou kvalitativně dolů, tak bych těm zákazníkům
>> poskytoval slevy, případně neumožňoval využívat ty služby, které bych
>> nemohl zajistit. Česká pošta stále tvrdí, že jeden den podáte, druhý
>> den dodáme, ale není to pravda. Nedodají. Jak je tedy možné, že pošta
>> stále vesele přijímá obchodní balíky, stále za ně vybírá stejné
>> peníze, ale nedodává je včas? Já bych tedy kolem Vánoc přijímal jen
>> cenné balíky, které mají delší čas dodání, prostě bych nesliboval to,
>> co nemohu zajistit.
>>
>> Jako mezi námi, mě také občas někdo přetíží. Logicky, nesedím na
>> prdeli a nečekám, jestli někdo něco bude chtít, ale pracuji průběžně.
>> Tak jednoduše zakázku odmítnu, když nestíhám. To se nedá nic dělat.
>>
>> Když se podíváš kamkoliv po městě, do jakéhokoliv obchodu nebo
>> nákupního centra, všude je přetíženo o několik set procent. Ale tak
>> nějak všichni s tím počítají. Ty prostory mají stejné jako během roku,
>> přesto jsou schopni pojmout více zákazníků. Jak to tedy dělají? Asi se
>> jim to vyplatí, když kolem Vánoc mají také několikanásobné zisky.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>



Další informace o konferenci Hw-list