OT ekoteroristicka prirazka v cene elektriny

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Prosinec 22 13:41:53 CET 2010

Ono se už přišlo na to jak tu vyrobenou energii efektivně opakovaně
uskladnit na dobu kdy je potřeba? Já jen jestli mi něco neuniklo. Nemám
TV ale tohle by tam stejnak asi nebylo.

Zaznamenali jste někdo, že by to vůbec někdo kdy zmínil co s tou
energií, když nebude potřeba?

Že by CERN přišel s technologií jak uchovávat energii do
prostoročasových fantomů a nemohlo to být zveřejněno (pro neznalé viz

ced