Pozdra na čidla?

Karel Minarcik karel.minarcik na gmail.com
Středa Prosinec 22 13:38:32 CET 2010

Zkuste se poptat v teto firme:
http://www.regmet.cz/index.html
Oni i ty cidla pouzdrili na zakazku, tj dodate cip a oni vam k nemu
pripajeji silikonovy kablik a zapouzdri to.
Nevim jaka je tam dnesni situace, mozna se domluvite.
KM