Vrtulnik k Jezisku

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Prosinec 22 10:00:35 CET 2010

Tak je zas dobry, ze v Cine me stal kit vrtulniku (bez motoru baterie
serv atd...) asi $27 a navic se k tomu prodavaji vsechny rozsekatelne
dily jednotlive, takze se asi velky stres nebude konat... Ta elektronika
se snad nerozbije a zbytek se bud koupi po dilech (a do zasoby az se
ukaze, co je potreba) nebo jako sada. Mam k tomu i gyroskop, ktery
reguluje zadni vrtuli - to je asi na stabilizaci proti otaceni kolem
svisle osy, ze?  Mimochodem, za $14 je v nem i ATMEGA krome akcelerometru.