OT: GES = Kocourkov

petrkubac petrkubac na 802.cz
Středa Prosinec 22 08:56:22 CET 2010

pred vanocemi musim Ostravskemu GES electronicu podekovat ze se mnou prehral
znamou scenku kde Felix Holzmann kupuje listky do kina na  "Vcera dnes a
zitra" a "V sobotu vecer a v nedeli rano"

Muj puvodni umysl byl koupt svorkovnice WAGO 236 5 oranzovych, 5 modrych
(napajeni) a 20 sedivych - (silovy vystup) + patricne bocnice

Utrzky z hovoru:

"Tak kolik mate tech modrych svorek" -  "8"
"Tak mi dejte 5" - "Pardon my mame jenom 4"
"Rikal jste ze mate 8" - "Ne to bylo 8 bocnic"
"Tak mi dejte 4 modre bocnice" - "nemame"
"Rikal jste ze mate 8 bocnic" - "Ne pardon - to byly sedive"
"A kolik mate sedivych svorek" - "Vzdyt jsem vam to rikal - 8"
"Ne bocnic, ale svorek" - "Aha tak ty nemame zadne"

Atd.... atd... jeste dalsich 15 minut

Timto bych tedy rad GESu podekoval za skvele vedenou skladovou evidenci (po
prosurfovani jejich katalogu uvidite proc)
a zejmena za vysoce vzdelane a hlavne dokonale gramotne prodavace.

No pro Vas ostatni nemam nic vice nez prani veselych vanoc a spokojeneho
noveho roku.

Zdravi Petr Kubac

--
Internet Telefon Televize (http://www.802.cz)