[OT] baliky

oklovap na gmail.com oklovap na gmail.com
Úterý Prosinec 21 21:45:42 CET 2010

  Tak pridam aj ja dnesny pribeh:
Objednavka v e-shope vcera, tovar skladom - NB + TVP / zasielka odoslana
vcera prostrednictvom PPL, ktore to odovzdava na hraniciach DHL.
Dorucene dnes o 9:58 kurierom DHL.
Ako z rozpravky, len to ma maly hacik. Z dvoch balikov bol doruceny
jeden (NB). Mala to byt dobierka, ale kurier nepozadoval platbu...
Manzelka, ktora ani netusila, ze je nieco objednane, prevzala a
podpisala prevzatie dvoch balikov z dvoch (slovom 2/2),takze teraz mozu
nastat dve moznosti:
1. mam NB zdarma a kurier mi este doruci TVP, ktore zaplatim - ta lepsia
moznost pre mna
2. po nejakom case sa zacne po platbe zhanat obhcod, kde som nakupil a
"nezaplatil" a zacne mi posielat upomienky, pricom kurier bude tvrdit (a
ma na to aj dokaz), ze zasielku som riadne prebral a ja zaplatim
prostrednictvom exekutora TVP pre stastnu rodinu kuriera.

hov hov hov... no, vesele vianoce vsetkym

mp