[OT] baliky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 21 21:21:02 CET 2010

Ja uz jsem se smiril s tim, ze to prijde v lednu. Kdyz tak posloucham
kolem seba, vsichni cekaji na zasilky z DX a to jsou lidi kolem me.
Dykale voni z DX  posilaji cely evrope...
Dneska jsem koukal na nejakej navod v rustine ( uprava zarizeni  -
odkyzuji tam na DX a SKU obj. cisla. ) V konferencich, odkazech, vsade
DX ...  Proste vsichni objednavaji v cine.
Takze pristi rok ( jestli jeste budemem mit co  viz:
http://aktualne.centrum.cz/finance/nakupy/clanek.phtml?id=685725 ) darky
k vanocum objednavat nejdele zacatkem rijna :-(
JaKub